Resetowanie hasła w bankowości internetowej bez wychodzenia z domu!

Bank Spółdzielczy w Łęcznej udostępnia swoim klientom usługę resetowania hasła przy pomocy Voicebota.

Jest to prosty i bezpieczny sposób resetowania hasła, dostępny 24h na dobę, 7 dni w tygodniu.

Co zrobić, aby zresetować hasło?

Po kliknięciu w przycisk pomoc w logowaniu na stronie logowania należy postępować zgodnie z pojawiającymi się wskazówkami.

Już niebawem na naszej stronie internetowej w zakładce usługi zamieścimy mini instrukcję użytkowania tej nowej, jakże atrakcyjnej funkcjonalności.

 

Co jeszcze zrobi dla Państwa Voicebot w Banku Spółdzielczym w Łęcznej?

O tym pochwalimy się niebawem, dlatego też zachęcamy do śledzenia na bieżąco aktualności z życia naszego Banku. 

Preferencje plików cookie
Szanowni Państwo, nasz serwis stosuje pliki Cookies aby zapewnić jego prawidłowe działanie. Możecie określić warunki przechowywania lub dostępu do plików Cookies klikając przycisk Ustawienia. Zalecamy zapoznanie się z Polityką prywatności i plików Cookies.
Preferencje plików cookie
Wykorzystanie plików cookie

Szanowni Państwo, nasz serwis stosuje pliki Cookies aby zapewnić jego prawidłowe działanie. Możecie określić warunki przechowywania lub dostępu do plików Cookies. Zalecamy zapoznanie się z Polityką prywatności.

Więcej informacji

W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących naszej polityki dotyczącej plików cookie prosimy o kontakt.