Voicebot - Wirtualny Konsultant
Debiut Wirtualnego Konsultanta w Banku Spółdzielczym w Łęcznej
Drogi kliencie, Voicebot zasilił właśnie szeregi obsługi Naszego Banku.
Cyfrowy Doradca Głosowy poprowadzi Państwa przez następujące czynności:
- reset hasła w Systemie Bankowości Elektronicznej,
- zablokowanie dostępu w Systemie Bankowości Elektronicznej.
Jak skorzystać z usług VoiceBot’a?
Drogi kliencie, jeśli nieumyślnie zablokowałeś swoje dostępy – teraz możesz je w bardzo prosty sposób odzyskać bez wychodzenia z domu.
- W interfejsie logowania wybierz opcję: Pomoc w logowaniu.
- Następnie wpisz swój login oraz kliknij w przycisk: RESET HASŁA.
- Wciśnij przycisk: ODBLOKUJ DOSTĘP DO BANKOWOŚCI INTERNETOWEJ.
- System poprosi Cię o wpisanie swojego numeru PESEL.
- Zostaniesz poproszony o dokonanie autoryzacji w aplikacji mobilnej BSGo.
- Przy najbliższej próbie logowania zadzwoni do Ciebie VoiceBot, który przedstawi tymczasowe hasło.
- Po wpisaniu tymczasowego hasła, zostaniesz poproszony o nadanie swojego nowego hasła.
- Teraz już tylko ostateczna autoryzacja w aplikacji BSGo. Gotowe!
Jeśli z jakiegoś powodu potrzebujesz zablokować dostęp do bankowości, również możesz to uczynić.
W interfejsie logowania wybierz opcję: ZABLOKOWANIE DOSTĘPU, po czym postępuj według wyświetlanych na ekranie instrukcji. Pamiętaj, że po dokonaniu blokady, nie będziesz w stanie dokonać odblokowania z poziomu bankowości internetowej. Nasza ekipa doradców w placówkach stacjonarnych z chęcią pomoże Ci w przywróceniu dostępów.
Zobacz jak prosto można założyć konto w naszym banku.
- Przyjdź do naszej najbliższej placówki z dowodem osobistym lub innym dokumentem tożsamości.
- Wybierz najlepszą ofertę.
- Podpisz przygotowaną umowę.
- Numer rachunku otrzymasz „od ręki”.