SMS Kontakt zapewnia Państwu stały kontakt z Bankiem za pomocą wiadomości SMS
Co zyskujesz?
Za pośrednictwem SMS Kontakt mogą Państwo:
- uzyskiwać aktualne informacje o swoim rachunku bankowym;
- otrzymywać automatyczne powiadomienia po zdarzeniu (np. zmiana salda rachunku);
- otrzymywać automatycznie generowane komunikaty informujące o stanie na rachunkach klienta (np. codzienne informowanie o saldzie na wskazanym wcześniej rachunku);
- realizować przelewy krajowe na zdefiniowanego Odbiorcę.
Dodatkowe informacje:
- Opis i zakres usług świadczonych w ramach systemu SMS Kontakt dostarczany jest Użytkownikowi podczas aktywacji usługi lub opublikowany jest na stronie internetowej Banku.
- Warunkiem korzystania przez Klienta z SMS Kontakt jest podpisanie Umowy, oraz posiadanie telefonu komórkowego wraz z numerem telefonu komórkowego operatora krajowego.
- Aktywacja SMS Kontakt, podczas której Posiadacz rachunku otrzyma w postaci wydruku identyfikator raz hasło aktywacyjne następuje w Banku.
- Posiadacz rachunku może wskazać maksymalnie dwa numery telefonów do korzystania z SMS Kontakt.
- Modyfikacji usług dostępnych przez SMS Kontakt Posiadacz rachunku może dokonać w Banku.
- SMS Kontakt przestaje być świadczona w przypadku rozwiązania Umowy lub złożonej rezygnacji Klienta ze świadczenia SMS Kontakt.
- SMS Kontakt działa w dni robocze w godz. 7.00-20.00.
Jak wydać komendę za pomocą SMS?
- Wykonanie usługi za pośrednictwem SMS Kontakt wymaga sformatowana odpowiedniej treść wiadomości SMS (komendy SMS) wysyłanej przez Klienta na wskazany przez Bank numer telefonu 2250.
- Komenda SMS musi zawierać kod identyfikacyjny, PIN oraz właściwe dla danej usługi polecenie.
- Szczegółowy wykaz Komend SMS
- W odniesieniu do usługi przelewu krajowego na zdefiniowanego Beneficjenta, podanie kodu identyfikacyjnego oraz numeru PIN w komendzie SMS jest równoznaczne z autoryzacją transakcji płatniczej.