System zastrzegania Kart zastrzegam.pl to:
- rozwiązanie pozwalające na szybkie zastrzeżenie karty płatniczej nawet jeśli nie znamy numeru telefonu do swojego banku
- kluczowym elementem systemu jest zautomatyzowana infolinia IVR,
wykorzystująca technologię rozpoznawania mowy (portal głosowy) - portal głosowy przekierowuje posiadacza karty do właściwej infolinii wydawcy w celu zastrzeżenia karty
[+48] 828 828 828 krok po kroku:
- Zastrzeżenie Karty płatniczej, z wykorzystaniem Usługi, Użytkownik może dokonać 7 dni w tygodniu 24 godziny
na dobę. - Celem dokonania zastrzeżenia Karty płatniczej w Usłudze, Użytkownik winien nawiązać połączenie telefoniczne
z Portalem głosowym. - Po nawiązaniu połączenia Portal głosowy poprosi Użytkownika o wskazanie nazwy Banku oraz przekieruje połączenie
na infolinię właściwego Banku. - Po przekierowaniu połączenia zastrzeganie kart odbywa się zgodnie z procedurami wewnętrznymi danego Banku.
- W przypadku przerwania połączenia z Portalem głosowym Użytkownik, celem dokonania skutecznego zastrzeżenia Karty płatniczej, winien nawiązać ponowne połączenie i przeprowadzić od początku procedurę zastrzeżenia Karty płatniczej.
- Użytkownik w ramach jednego połączenia może dokonać zastrzeżenia Kart płatniczych wyłączenie w jednym Banku. Celem zastrzeżenia Kart płatniczych w innym Banku, Użytkownik musi ponownie skorzystać z Usługi.
Więcej informacji na temat usługi na stronie www.zastrzegam.pl